Nintendo opäť na vrchole?

Zamerajme sa na výrobcu a distribútora, ktorý je na trhu už úctihodne dlhú dobu a vo svojom podnikaní dosahuje úspechy po celý čas, rovnako tak sa dokáže prispôsobiť dobe a zákazníkom, no ale pritom si zachováva svoju vlastnú tvár, vždy je trochu iný, lepšie povedané svojský a mnohí zákazníci to oceňujú. Vlastne dôkazom bude i tento článok.

panáček

Reč je výrobcovi Nintedo, ktorý na začiatku osemdesiatich rokoch sekol s predávaním hračiek a kariet pre deti a pustil sa do podnikania a respektíve i výrobu elekronickej zábavy, videohier a herných konzol. Vlastne túto podobu má dodnes.

Na začiatku osemdesiatich rokov, teda ihneď pri začiatku podnikania v tomto novom smere, boli ihneď číslo jeden na trhu. To platilo až do roku 1995, kedy prvenstvo v tomto obore videohier získali Sony, no ale na Nintendo sa nezabudlo, stále ho možno zaradiť na tretie miesto. Vieme, že dnes je súboj medzi jedinými dvoma kráľmi na hrade a to medzi spomínanou Sony a Microsoftom.
Ale aj tak sa Nintendo ani zďaleka nevzdáva, dokonca vás chcem informovať, že od nového roku, teda 2018, začína rok s obrovským finančným ziskom. Ide viac než o štvornásobok ich predchádzajúceho ročného príjmu, teda rok 2017 bol pre nich skutočne úspešný. Aby som bol konkérnejší, vravím o príjme neuveriteľných  116 miliárd jenov.

Za tento nárast zisku sa zapríčinil predovšetkým jeden z ich najčerstvejších produktov a to konkrétne prenosné herné zariadenie Nintendo Switch.
Tak opäť sme svedkami toho, že Nintendo nie je ani zďaleka tak úplne „na vedľajšej koľaji.“ Stále inovuje, stále prekvapuje, no a stále má svoje obdivuhodne vysoké množstvo skalných fanúšikov.

nintendo

Produkty v podobe videohier pre Sony Playstation sa nijako výrazne nelíšia od tých pre Microsof Xbox. Myslím v dnešnej dobe. Sú síce na vrchole, ale vlastne sú si veľmi podobné. Odvážim sa povedať, že je takmer jedno, či uprednostníte Sony alebo Microsoft. Avšak Nintendo je iba jedno. Odlišuje sa svojimi titulmi, hry sú viditeľne odlišné, avšak práve tento fakt množstvo skalných fanúšikov po celom svete obdivuje, práve preto je Nintendo ešte stále veľmi silným pojmom na trhu.